Tips supaya Istri disayang suami

Senin, Juni 29, 2009 Leave a Comment


Hehe... bunda azka jadi malu nih, tiba-tiba posting beginian. Ya,,, sebagai seorang istri pastilah pingin disayang, dicintai dan diperhatikan sama suaminya. Oke, langsung aja deh.. ini ada beberapa Tips supaya Istri disayang suami ala bunda azka.


  1. Jujur, karena dengan kejujuran keutuhan rumah tangga akan selalu terbina. Jadi bisa menghindari saling curiga bila suami jauh dari kita, misal pada saat suami kerja keluar kota.
  2. Masakin Masakan kesukaan suami, hehe... ini nih yang bikin suami tambah sayang sama kita. Klo kita sering masakin kesukaan dia, pasti deh dia tambah sayang. Klo ayah nya azka sih paling suka dibikinin pempek, pindang iga, pokoknya segala masakan pedes khas palembang dia suka.
  3. Ucapkan kata sayang setiap hari, atau cium pipi bila suami mau pergi. Hehe.. Awas,,, diperhatikan ya... Untuk yang sudah berkeluarga loh.. Soalnya suami atau istri tuh paling suka dengan perhatian pasangannya, baik lewat ucapan maupun perbuatan.
  4. Bila timbul perselisihan atau salah paham, jangan ragu untuk meminta maaf.
Itu aja tips dari bunda azka yang sayang untuk dilewatkan, bila ada yang kurang bisa ditambahkan.

8 komentar »

  • ajieee said:  

    pretama

  • ajieee said:  

    oh gitu ya

  • Itik Bali said:  

    Tak Copas dulu ya bund
    biar aku nanti di sayang suami
    tapi kapan ya??
    he.he masih lamaaaa

  • BIG SUGENG said:  

    Tips ny OK banget...
    Pengumuman pengumuman bapak bapak ibu ibu ada resep nih.... ayo laksanakan... biar disayang

  • Denny said:  

    wehehehehehe... $_$ postingannya..

    iya bund,, yang terutama tu yang paling bawah..

    + pengertian +

  • Seti@wan Dirgant@Ra said:  

    Pantes nih bunda disayang banget ama papanya si nduk Azka.... nice tips bunda.

  • Anonim said:  

    Valentin’s day is express approaching links of london across the earth will start stress out about it. Most men, however, delay awaiting the last jiffy to goods their Valentine’s links of london sale. This is because they’re whichever dreamy, languid or don’t have any thoughts to make the day unusual. links of london charms , Valentine’s day is a very painless incident to celebrate. Here are some tips to duck being the average Joe this year! The two most communal gifts on links of london sweetie bracelet day plants and chocolates. These are very common because ladies like chocolate and flora are an image of links of london charm bracelet . It is definitely recommended to give one or, both of these gifts to your female, however, why impede there? baby and flowers certainly the way you feel about your links of London rings. If yes, then maybe this is where you should rest. One of best other idea Links Of London .For example, they, however, give off unimaginable faculty.

  • Anonim said:  

    The brand is named after the famous American tattoo artist Ed Hardy. He was Abercrombie Hats a very famous tattoo artist and has published many ed hardy Hats books on tattooing techniques. But the ed hardy Caps tattoo has become a trademark through the efforts of a company called Christian Audiger. This company has ed hardy Hats been very famous and very powerful in the garment sector. In his opinion, desirable to create a brand called Ed Hardy and use art as a major selling point for the brand. This company buy ed hardy has been a great success and Ed Hardy clothing is a clothingbrand most famous.

  • Leave your response!